Salı, Ağustos 05, 2014

Çok sevip, hiç sevildiğim..


Yorgunum, bileklerime kadar. Güçsüzüm, en çok kalbim ağrıyor bu günlerde. Uzun aşkın kısası, yoksun işte. Bütün derdim bu. Yüzünü görmek istiyorum ve kokunu duymak biraz... Öyle yoksun ki, her şeyin azıyla yetinirdim. Tek bir kelimene, binlerce susuşuna muhtacım şimdi.
Yarım aklımla yalnız kaldım ve yalnızlıkla perçinlenmiş bir ömür kaldı bana. Keşkesi yok bu aşkın içimde, belkisi var.





Gitmeler-inle kal bir gece, sonra hepsini yolcu edelim. Bu aşkta giden bendim, kalan sen. Ama sen hep kalmaların-la gittin, geriye gittin..
Sözlerini unuttuğum, ve hiç hatırlayamadığım bir şarkı gibisin. Sürekli dilimde-sin, mırıldanıyorum ama tek bir kelimen gelmiyor aklıma.

Ben yalnızlıkta müebbet yedim. Sen kuşlar kadar özgür... O kadar çok siliyorum ki seni, hep baştan yazmak için. Her yazdığımda bir eksiğini tamamlamak için.


En büyük aşk kaybım, en güzel yanım. Umduğum la bulduğum dun. Çok sevip, hiç sevildiğim...



0 yorum:

Yorum Gönder