Perşembe, Ağustos 21, 2014

Yalnızlığımla Aram İyi


Bugün, sonbaharı müjdeleyen bir rüzgar esti sanki... Ağustoslar neden soğuk geçiyor artık bilirsin, ayrılığın yıl dönümleri işte. Aynı şehirde olmamızın bir anlamı yok. Aynı rüzgarın yüzümüze çarptığının, aynı yağmur damlalarının üzerimize düştüğünün de. Benimle ama Dünya'nın öbür ucunda olsan, inan bu kadar uzak hissedemezdim sana...

Kaybedecek bir şeyim kalmamış benim. Kaybetmenin ne demek olduğunu senden önce bilmezdim. Ve bir kadının aynalara küsmesi ne demek bunu da sen bilemezsin.



O çocuk kahkahalarımı bıraksan, onlarla bile yetinirdim. Zaten hiçbir zaman senden çok şey de istemedim. 
Saçlarımı severdim, öptüğün saçlarımı kestim. Uzayan yanlarının senden haberi bile yok. Böyle böyle unutturuyor-um seni kendime...
Unutmak kolay oldu mu peki ? İnsan her şeyim dediğini her şeyiyle unutabilir miydi ?




Unuta bilirmiş...


Unuttun ya:
Bendeki bahar yabancı artık sana, ve bendeki huzur da yalancı. Sözlerimin sana değmeyeceği kadar uzağındayım. Bilmiyorum, kaç bahar daha geçse dağılır kokun gök yüzümden hiç bilmiyorum.



Yalnızlığın o gitgide artan ışığı gözlerimi kamaştırıyor artık. Bir el uzanıyor bazen tam o ışığın içinden, bir el. Tüm karanlığımla sarıyorum onu, tüm korkularımı salıyorum üstüne. Kimseyi istemiyorum, görmek istemiyorum belki. Gözlerimin tüm yorgunluğuna rağmen, o ışığı az da olsa kısacak şeyleri uzak tutuyorum kendimden... Geceleri sevmiyorum artık, günaydını eksik sabahları da. İçimde ölen sana, içimden yas tutuş bu; ağlayış, haykırış. Sessizliğimin parçalandığı zamanlarda, tüm cümlelerimi toplayıp tekrar kaldırıyorum rafa. Sessizlik diyorum; güzel, gayet de iyi. Zaman zaman çınlatsa da kulaklarımı, sağır da etse iyi. Bozma sakın konuşma! 



Soğumuş bir kahve, içmeyi unutulmuş yarım bir sigara, tüm sözlerine hakaret edercesine sesi kısılmış bir şarkı, karanlık, bir türlü sonunu göremediğim kitaplar... Hislerimi etkilemesin diye izlemekten korktuğum güzel filmler... İşte hepsi bu!


Böyle iyi, gayet iyi.
Yalnızlığım iyi.

Kimseye dokun-durmadığım, toz kondurmadığım yalnızlığımla aram iyi.
Şimdi sen bile, onunla arama giremezsin artık.





2 yorum:

  1. İnanılmaz etkilendim yazınızdan, kaleminize sağlık!
    Tüm sevdirip gidenlere...

    Bana da beklerim;
    www.intrustweeat.com

    YanıtlaSil